Får allt skriva oftare!

Gud vad längesen man skrev nu.. Linda nu får du skärpa dig! Det har hänt så himla mycket sen jag skrev sist. Jag och Liselott har hunnit vara i Stockholm. Vilken resa säger jag bara, sjukt skoj:) En bild säger mer än tusen ord så lägger upp lite bilder på resan istället för att skriva massa. Det blev Backstreetboys konsert, massa shopping, varm te, mys, gott sällskap, mysiga cafeér, snö och massa mer.. Det har redan gått två veckor sen jag var i Stockholm.

Förra helgen var det musikal med familjen. Det blev "Guys and dolls" på göteborgs operan, riktigt häftig upplevelse:) Sedan blev det grekisk restaurang:) Tack familjen!


   




 
   
 


På lördag jag ute med tjejerna, det var förfest hemma hos Mathilda. Liselott hade fyllt år så vi firade henne lite med presenter, singstar, goa drinkar sedan dog jag, liselott, lina och Philippa till gbg. Det blev trädgårn där vi hade gratis inträde:) Massa dans hela natten=) Sedan har det varit mycket skolan det sista, vi har haft lite olika examinationer m.m. Men igår var sista skoldagen innan julen så skönt med lite ledighet iaf:) Hämtade dessutom pappa idag på landvetter så skoj att ha honom hemma!

  



Får ju inte glömma att jag har haft lite julmys med mina tjejer, Linda och Anna. Hahah jag fick sådana roliga presenter utav dem. Fick 35stycken kondomer som låg i en mugg där det stod Be Safe.. och smycken. Tack tack:)

 
ÄLSKAR ER ALLA!! DET ÄR TACK VARE ER JAG ÄR DEN JAG ÄR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0