Gillar helger!

Vad veckorna går fort, nu är det äntligen Fredag och man sitter hemma och kollar på Idol. Var längesen man satt hemma en fredag och kollade på Idol. Har alltid gjort något på Fredagarna som har gjort att man missat det..

Nu har jag VFU i fyra veckor, jag trivs enormt bra. Är bara en vecka kvar så är riktigt tråkigt att skolan ska börja igen. Vill vara kvar på praktiken. Barnen och pedagogerna är helt underbara! Men som sagt en vecka kvar. Får bjudan barnen på glass eller något på fredag kanske:P

Helgen som var, var vi tjejer ute i göteborg och festade. Började med några timmar på Pc sedan gick vi vidare till park lane där vi inte kom in tyvärr. Slutade med att jag och Philippa gick till trädgårn och dansade medan de andra stack hem. Vi hade mycket roligt=) Men sjukt trött var man sen på vägen hem. Blev hämtad kl sju av Karin och Linda. Då åkte vi till Ulricehamn för att överraska Anna. Hon sov när vi kom så vi sprang in och hoppa i sängen som små barn:P Vi kidnappade henne och åkte till Borås, hem till Karin. Det blev singstar, ansiktsmask, film, god tre rätters, sedan blev det utgång på Viva för dans och drinkar med mina flickor:)

Söndag blev det lugnt!

Denna helgen så blir det nog hotellet imon, det blir iaf fest hemma hos Vincent imorgon så det ska bli skoj. Men först har vi en match att vinna på förmiddagen. Så nu håller vi tummarna tjejerna! På söndag får jag hoppas att få träffa Lotten. Ska nog baka lussekatter:) Älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0