Tack Anna!

Ett stort TACK vill jag ge till min vän Anna!! Som har varit så duktig att fixa min blogg.. ville göra om den:)
Vi både sitter hemma med varsin dator och är mycket sjuka. Då får man passa på. Inte så mycket annat att göra ändå. Hehe..

Jag har så ont i halsen så jag vet inte vad jag ska ta mig till, kan knappt prata och ont när jag sväljer har jag med! Idol blir det nog ikväll men frågan är var och med vem. Om man nu orkar åka iväg någonstans. Imon ska jag iaf på RENT med Niclas. Det ska bli riktigt skoj. Vår kompis Johan ska vara med. Så hoppas att jag är lite bättre tills imon iaf.

Nu blir det att se ytterligare en film, snacka om att bli rastlös. Hehe men men vad ska man annars göra? Nu är Liselott, Anna och Linda hemma denna veckan för att de är sjuka. Lite konstigt att alla alla är sjuka samtidigt.. Krya på er!!

Hej så länge:)


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Det var bara kul att få hjälpa dig gumman! Har inget bättre för mig jag heller, så tråkigt att vara sjuk! Men nu ska jag fixa lite mat, men vet inte vad bara hehe. Hoppas du blev nöjd, jag tycker det blev bra! :) Jag tycker du ska vara hemma ikväll och kolla på idol, inte åka någonstans, vila dig så du är bättre imorn :) Puss

2009-11-06 @ 13:35:00
URL: http://annakastanius.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag e frisk =)

2009-11-07 @ 00:22:37
URL: http://currukarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0