Te och halstabletter...

Nu är det dags för lite uppdatering, har fått folk som sagt att jag måste skriva mera så får allt bättra mig:)

Nu sitter man hemma och trycker i sig te och halstabletter för fullt. Har nog druckit fyra koppar! Kommer få springa på toa:P Så sjukt tråkigt att vara sjuk, brukar aldrig vara det. Vaknade upp med jätte ont i halsen, kan knappt andas så ont gör det. Ikväll börjar dessutom hjälmared cupen och dem som känner mig vet hur envis jag är. Jag måste vara med:) Det är så himla roligt men som tur är, är vi sju tjejer så man kan ju sitta och vila med.. Vi var så många tjejer i år så vi anmälde två lag vilket är riktigt roligt. Borta laget och hemma laget heter vi. Enkelt men bra! Mitt lag består utav mig, Philippa, Anna Karin, Sara, Bettan, MajaStina och Mathilda.

Igår åkte jag till Borås, skulle köra Emma till träningen. Planerade in ett möte tillsammans med Karin och Margaretha. Vi hade överklagat och skulle gå igenom det. Vi båda saknade 2,5 poäng. Det känns så surt när man är så nära. Margaretha hittade en fråga där jag inte hade fått något poäng. Då saknade det alltså bara 1,5 poäng men det hjälpte ju inte verkade det som. Så tillbaka till kost och hälsa böckerna och fortsätt läsa!! Fasen också..

LJUS I ALINGSÅS har ju varit nu oktober månad!!








Kommentarer
Postat av: Karin

Dom böckerna tänker jag inte känna mig vid än på ett bra tag asså. När vi väl ska det kanske vi kan göra det ihop, om du vill? Puss

2009-11-05 @ 21:30:02
URL: http://currukarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0