En mycket bra dag!

Sitter hemma och tänkte passa på att skriva lite.. Nu när det finns några som har koll på min blogg:P Igår sov jag hos Liselott, vi gick ljus i alingsås med några. Sjukt fint vad dem har gjort i år. Blev riktigt imponerad på vissa ställen. Synd bara att man inte hade med sig sin kamera, måste göra det nästa gång för massa kort ska det tas:) Jag är en som älskar att ha med kameran vart jag än går.. Kan ju alltid ta bort bilderna om det är så! Det blev scones och trevligt umgänge igår iaf. Pratade med en kompis i över en och halv timma igår. Det behövdes verkligen. Skönt att bara ha någon att prata med. Ibland känns det bara skönt att kunna öppna sig för någon. Vi har inte haft chans att prata så mycket förut så det kändes bra. Lite sjukt att vi har så mkt gemensamt, vi tycker likadant! Tråkit bara att mobilen dog, annars hade vi nog pratat ännu längre men det kanske var dags att sova då.. Så tack Tobias!

Var ledig igår så passade på att gå till sportlife också, var bara jag och en till på övervåningen så det var skönt. Nu är jag som sagt hemma. Har hunnit göra ganska mycket. Ringa polisen för att ge vår hyresvärds namn, mailat två stycken ifrån volleyboll.se ang distriktsdomarutbildningen som några i klubben vill gå, jätte skoj att det är så många som vill. Jag själv har gått den och det är nyttigt att ha i framtiden! Inte för att jag älskar att döma precis.. Har även hunnit beställa julkort till klubben som vi har gjort nu två år i rad. Man förlorar inget på det så varför inte tjäna lite extra pengar? :) Har dessutom skickat ut match schema, spelklarlistan och en lista om alla medlemmar till alla tjejer i klubben. Bra om alla har varsin. Nu ska vi även börja göra vår hemsida, eller Elisabeths bror har tagit initiativet så nu har jag tagit bilder på alla tjejer, bara gruppbild kvar. Skoj att det äntligen sker något i klubben! Har match till helgen iaf i Ängabohallen 17.45. Det är bara att komma och heja på laget!!

Igår åkte Philippa och Mathilda till London, hoppas ni får det underbart och förväntar mig att ni köper något till mig:P hehe. Dessutom åker min syster till pappa på lördag. Man kan ju säga att man är rätt avundsjuk men inte lätt när man har skola och inga lov:( Får väl se om man träffar honom till julen annars blir det till sommaren. Jobbigt när man träffas så sällan bara!

Nu ska jag ringa kommunen och boka av några halltider som vi inte behöver, det dras bara massa pengar så bra om man gör det redan nu!

Tänkte jag lägger upp en låt, mycket bra:) Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Lisis

det finn MOBILLADDARE vet du va????;D

2009-10-21 @ 17:03:02
Postat av: Karin

Linda har en tendens att använda en trasig ;)

2009-10-22 @ 19:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0